شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام قاضی عسکر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گفت: امروز نیازمند فضلا و کتاب های اسلامی متقن هستیم که بتوانند اسلام را به زبان روز در دنیا معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز نیازمند فضلا و کتاب های اسلامی متقن هستیم که بتوانند اسلام را به زبان روز در دنیا معرفی کنند.

وی ابراز داشت: اسلام در اروپا در حال رشد بوده و انتظار می رود طلاب و فضلا به مسائل روز دنیا آشنا باشند و مسئولان برای تبلیغ در داخل و خارج از کشور برنامه ریزی درست داشته باشند.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به اینکه می توانیم از ظرفیت مبلغان مجمع نمایندگان طلاب استفاده نماییم، خاطرنشان ساخت: آماده ایم همکاری میان آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، مجمع نمایندگان طلاب و مؤسسه دارالحدیث تقویت شود.

اسلام در اروپا در حال رشد است/ نیازمند معرفی اسلام به زبان روز دنیا هستیم

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن بیان فعالیت های کمیسیون ها، مجامع استانی، اساتید نخبه و ایثارگر و ظرفیت های گوناگون مجمع نمایندگان طلاب، آمادگی این مجمع برای همکاری های فرهنگی، تبلیغی و علمی با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مؤسسه دارالحدیث را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha