یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1.jpg

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نشست علمی نقد کتاب با عنوان "نقش فقه در نظام تربیتی" خبر داد.

حکیمه نوری معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نقد در واقع یک واکاوی و راهکاری اثربخش برای سنجش کیفیت اثر است که آگاه‌سازی برای پژوهشگر را به‌دنبال دارد.

وی افزود: نقد کتاب، یک فعالیت علمی است که به‌صورت مختصر و فشرده به ارزیابی انتقادی محتوا، سبک، نقاط قوت و ضعف کتاب می‌پردازد و هدف از نقد کتاب، شناساندن کارهای با ارزش علمی به اهل مطالعه و تحقیق و راهنمایی نویسندگان در برطرف کردن اشکال‌های اثر و درست‌اندیشی و درست‌نویسی می‌باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، در تبیین آثار نقد بر رشد علمی طلاب، بیان کرد: نقد یک ره آوردی برای طلاب به‌دنبال دارد و دشواری و مشکلات کار پژوهشی آنها را هموار می‌سازد، از طرفی ایجاد انگیزه و راهنمایی خوب پژوهشی، طلاب را به تلاش و تکاپو مستمر علمی سوق می‌دهد که نتیجه آن تولید آثار خوب پژوهشی، متناسب با نیاز جامعه است.

نوری اظهار کرد: در نشست علمی نقد کتاب که در مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد، خانم سهیلا موذنی طلبه سطح سه رشته فقه و اصول به ارائه محتوای کتاب خود با عنوان "نقش فقه بر نظام تربیتی" پرداخت و حجت‌الاسلام رسول خواسته و خانم شهربانو ستوده به‌عنوان ناقد، به‌ لحاظ شکلی و محتوایی این کتاب را مورد ارزیابی قرار دادند.

نشست نقد کتاب "نقش فقه در نظام تربیتی" در اردبیل برگزار شد

نشست نقد کتاب "نقش فقه در نظام تربیتی" در اردبیل برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha