یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
photo_2023-11-14_20-15-55.jpg

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با عنوان " کتاب، تبلور فرزانگی " با محوریت معرفی منابع مطالعاتی در این واحد حوزوی خبر داد.

لیلا صالحی معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، با اشاره به نقش مطالعه و کسب دانش در پویایی و رشد روح انسان، اظهار داشت: اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه کتابخوانی برای طلاب یک فریضه است و باید از هر فرصتی برای مطالعه کتاب استفاده کنند، افزود: مطالعه مهم‌ترین راه انتقال تاریخ و ارزش‌های یک جامعه است و با توجه به گسترش دنیای مجازی باید روش‌های جدید مطالعه هم در بین اقشار مردم ترویج و نهادینه شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، اذعان کرد: کتابخوانی آراسته‌شدن به فضائل اخلاقی، مقابله با خرافات و انحرافات فکری و جلوگیری از خودباختگی در برابر فرهنگ بیگانگان است و به‌طور قطع این مهم، ارتباط تنگاتنگی با درک ارزش و جایگاه کتاب و اهتمام به مطالعه آن دارد.

صالحی بیان کرد: در نشست تخصصی کتابخوان، کتاب‌های گامی به سوی مطالعه، راهنمای خانواده در علاقمند کردن فرزندان به مطالعه، من و کتاب مقام معظم رهبری و کتاب پنجاه روش ساده علاقمندکردن کودکان به کتابخوانی، توسط طلاب کتابخوان معرفی و تبیین شد.

نشست کتابخوان با عنوان " کتاب، تبلور فرزانگی " در پارس‌آباد برگزار شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha