شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس، گفت: دشمن اصرار بر تزریق ناامیدی در بین نوجوانان ما دارد، لذا در راستای تقویت امید و خودباوری باید شادی و نشاط را بر مدارس حاکم کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی امروز در نشست منطقه ۳کشوری ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که با حضور استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در باشگاه فرهنگیان یک شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در بحث تربیت ضمن تثبیت موقعیت فعلی، برای آینده تلاش کنیم، لذا باتوجه به جهش‌های علم و فناوری باید سیاست‌های آینده را تعیین کنیم.

وی افزود: هویت ملی و دینی شناسنامه ماست، لذا همواره تقویت آن باید در سیاست‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت ما لحاظ شود.

مدیر حوزه علمیه فارس تصریح کرد: دشمن اصرار بر تزریق ناامیدی در بین نوجوانان ما دارد، لذا در راستای تقویت امید و خودباوری باید شادی و نشاط را بر مدارس حاکم کنیم.

وی ادامه داد: در استان فارس که از استان‌های پهناور است باید نگاه ویژه‌ای در زمینه فرهنگی و بحث هویت ملی اسلامی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، مخاطبان ما قدردان اجرای طرح امین هستند و از آن استقبال می‌کنند، لذا باید بیش از پیش از این ظرفیت ارزشمند بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس نیز در این نشست، اظهار کرد: همه ما در برابر تربیت فرزندان مسئول هستیم و باید در امر تعلیم و تربیت در کنار آموزش و پرورش باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی افزود: امنیت ملی ما در گروی هویت ملی و اسلامی ماست، لذا برای تقویت هویت دانش آموزان باید برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: شهدا در پشت همین میزهای کلاس درس پرورش یافتند، لذا در عرصه تربیت باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شد، در شرایط فرهنگی امروز نیاز به کار جهادی و خستگی ناپذیر داریم.

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و تربیت فرزندانشان را بر عهده ما گذاشتند، به گونه‌ای عمل کنیم که شهدا در قیامت شاکی ما نشوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha