شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1120458
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش فارس

حوزه/ دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش فارس، از فعالیت ۹ مدرسه تخصصی طرح امین در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی امروز در نشست منطقه ۳ کشوری ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که با حضور استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در باشگاه فرهنگیان یک شیراز برگزار شد، اظهار داشت: ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان و جانشینی مدیرکل آموزش و پرورش فعالیت می‌کند.

وی افزود: این ستاد بستری مناسب برای ورود شبکه تبلیغات اسلامی به آموزش و پرورش و یک ضرورت برای بهره‌مندی نظام تعلیم و تربیت از ظرفیت تبلیغی حوزه‌های علمیه است.

دبیر ستاد همکاری حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش فارس، تصریح کرد: پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان و تقویت باورهای اعتقادی با بهره‌مندی از ظرفیت روحانیون از خروجی‌های مطلوب فعالیت این ستاد در مدارس است.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های ابلاغی ستاد همکاری‌ها، اجرای طرح امین در مدارس است که اقامه نماز در مدارس و پاسخ به شبهات دانش آموزان را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام مهرابی، از فعالیت ۹ مدرسه تخصصی طرح امین در سطح استان فارس خبر داد و گفت: توسعه این مدارس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha