یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ کارگاه توانمندسازی امامان روستا و مسئولان دهستان قرارگاه‌ پیشرفت آبادانی سپاه عاشورا با حضور حجت الاسلام شاهسون مدیر امور استان‌های کارگروه فرهنگی قرارگاه مرکزی پیشرفت و آبادانی سپاه در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا امروز در کارگاه توانمندسازی امامان روستا و مسئولان دهستان قرارگاه‌ پیشرفت آبادانی سپاه عاشورا به تشریح برنامه‌ها و ماموریت‌های این قرارگاه پرداخت و اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت آبادانی در کنار دولت با هدف رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، عمرانی و زیرساختی نقاط محروم استان همیشه آماده خدمت رسانی است و امامان روستا و مسئولان دهستان‌ها باید در این زمینه نقش آفرین، موثر و پیشتاز باشند.

حسینی با قدردانی از نقش آفرینی امامان و همراهی همسران امامان روستا در مناطق محروم و صعب العبور استان در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین، گفت: قطعا با همت شما نیروهای انقلابی، قرارگاه به سمت پیشرفت و توسعه پیش خواهد رفت.

وی اقدامات به‌عمل آمده در قرارگاه پیشرفت را نمونه بارزی از مشارکت مردم روستا و همراهی و همدلی آنها با ارگان‌های دولت دانست و یادآور شد: اقدامات موثری در مناطق ۲۰۷ گانه روستاهای محروم استان انجام شده و امید می‌رود با ادامه این روند شاهد کاهش مشکلات مرتبط در این روستاها به‌خصوص در حوزه تنش آبی باشیم.

حسینی تصریح کرد: یکی از دلایل تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی این است که در سنوات قبل از انقلاب بیشتر فعالیت‌ها در حوزه عمرانی در روستاها بوده و اقدامات خوبی نیز انجام شده، اما اقدامی که باعث تثبیت جمعیت و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باشد، نداشته‌ایم.

حسینی یادآور شد: برای رفع چهره محرومیت از منطقه باید در جهت تحقق شعار از مردم، با مردم و برای مردم، حداکثر توان خود را به کار گرفته و با اتکا به خداوند متعال نسبت رفع چهره محرومیت اقدام عاجل به عمل آوریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha