پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
شاخه طوبی

مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان با هدف بروزرسانی نرم‌افزارهای تولید شده و استفاده همگانی از آن‌ها، اپلیکیشن شاخه طوبی (شناخت‌نامه جامع حضرت فاطمه‌ زهرا(س) را به بازار عرضه کرد.

حجت الاسلام سید احمد سجادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و رسالت این مرکز در راستای تبیین معارف اهل بیت(ع) متناسب با نیاز روز و روش های نوین نشر دینی از عرضه اپلیکیشن شاخه طوبی (شناخت‌نامه جامع حضرت فاطمه‌ زهرا(س)) با هدف بروزرسانی نرم‌افزارهای تولید شده و استفاده همگانی از آن‌ها به بازار خبر داد.

وی افزود: این اپلیکیشن شامل بخش‌های مختلفی از جمله شناخت‌نامه، کتابخانه، نگارخانه، حکایت و آوا است، کاربران با استفاده از این اپلیکیشن، قادر خواهند بود تا متن کامل ۲۴ جلد کتاب برگزیده، ۱۳۳ طرح با موضوع حضرت فاطمه‌زهرا (س) و بیش از ۲۴ ساعت سخنرانی ، مداحی، مرثیه، همخوانی و زیارت‌نامه حضرت را در دسترس داشته باشند.

مدیر مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: این اپلیکیشن به صورت پژوهشی و جامع با بیش از ۵۸۰ منبع مطالعاتی شیعه و اهل سنت، پاسخ به بیش از ۵۰ پرسش مهم درباره حضرت فاطمه زهرا(س) را نیز فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: برای دسترسی رایگان به این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به کافه بازار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/org.hozeh.tooba مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha