یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد، به جهت گسترش تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با تبریک روز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: اظهار کرد: این روز یکی از درخشان‌ترین برگهای زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان صدور آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسانهای آزاده و نستوه که بدون هیچ چشمداشت مادی به جهت کسب رضایت الهی و تحقق آرمان‌های بلند مکتب اسلام تلاش می‌نمایند صادر نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اینک این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به درختی تنومند تبدیل شده و به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است.

وی تصریح کرد: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد، به جهت گسترش تفکر بسیجی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: اینک در سایه این تفکر ناب الهی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمریکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: به حول و قوه‌ الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی و جغرافیایی را درنوردیده و اکنون به عنوان گفتمان غالب در بین ملتهای آزاده و عدالتخواه دنیا تبدیل شده و خواب را از چشمان نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ربوده و رؤیای مستکبران عالم را پریشان نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha