دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
میاندوآب

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده گفت: بسیجی یعنی کسی که برای آینده کشور و هویت ملتش ارزش قائل بوده و همواره مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن زاده امشب در دیدار با دانشجویان و بسیجیان دانشگاه فرهنگیان میاندوآب با بیان اینکه بسیج امروز وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارد، اظهار داشت: بسیجیان همه توان و امکانات خود را در راستای دفاع از هدف‌های عظیم یک ملت و در دفاع از انقلاب به میدان آورده‌اند و در این راه نیز خسته نشده و کنار نخواهند رفت.

حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده افزود: بسیجی یعنی کسی که برای آینده کشور و هویت ملتش ارزش قائل بوده و همواره مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان است.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که انقلاب نیاز داشته، حاضر بوده و احساس تکلیف می‌کند، گفت: بسیج در عرصه‌های سیاسی حضور آگاهانه داشته و در عرصه‌های نظامی پیشاهنگ همه نظامیان است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه بسیجیان الگوی ولایت‌مداری بوده و برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیجیان همیشه به تکلیف خود عمل کرده و پا در رکاب انقلاب بوده و بسیج نیز همیشه در صحنه، لرزه بر اندام دشمنان افکنده و حتی در کشورهای اروپایی نیز تأثیرگذار بوده است.

بسیجی مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان است

بسیجی مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان است

بسیجی مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha