چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ساوه

حوزه/با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان ساوه طرح فرهنگی هنر درمانی با عنوان علمی سایکودرام در مدرسه علمیه الهیه ساوه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان ساوه و به منظور رشد هویت و شخصیت و برانگیختن احساس موفقیت در نوجوانان طرح فرهنگی هنر درمانی با عنوان علمی سایکودرام صبح امروز در مدرسه علمیه الهیه ساوه اجرا شد.

در این برنامه زهرا نجاتی از عوامل اجرای طرح، در ابتدا به روش گفت‌وگوی دو طرفه با بیان داستانی کوتاه به نکته کلیدی "من مسئول سرنوشت خودم هستم و باید در آن تغییر ایجاد کنم" اشاره کرد.

در ادامه، اصغر تنهایی مربی نمایش خلاق و قصه گویی و عضو انجمن دراماتراپی ایران با این بیان که اولین اجرای طرح سایکودرام در حوزه علمیه خواهران برای گروه ما بسیار پربرکت و مبارک خواهد بود به مسئله یابی پیرامون رنجش خاطر طلاب پرداخت و هر کدام از طلبه‌ها موضوعی که در هفته گذشته موجب رنجش خاطر آن‌ها شده را بیان کردند.

در ادامه آقای تنهایی با رأی گیری، موضوع منتخب را در قالب نمایش و با اجرای خود طلاب مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه نیز با حضور در مدرسه علمیه الهیه از نحوه اجرای این طرح بازدید به عمل آورد.

گفتنی است این برنامه با توجه به تنوع موضوع و نحوه اجرا مورد استقبال طلاب گرفت و طلاب خواستار تکرار این جلسات شدند.

اجرای سایکودرام (هنر درمانی) برای اولین بار در مدرسه علمیه الهیه ساوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha