یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماینده دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

حوزه/ نماینده دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از برگزاری ۳۱ کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علیرضا بهمن آبادی عصر پنجشنبه در کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در استان بوشهر، اظهار کرد: دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس در راستای حضور هنرمندان و طراحان مد و لباس کشور کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر را در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرد که تاکنون در تعدادی از استان‌ها برگزار شده است.

نماینده دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه ۳۱ کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در کشور برگزار شده است، افزود: از این شمار ۱۹ کارگاه به‌صورت حضوری و ۱۲ دوره غیر حضوری برگزار شده که شهرستان جیرفت استان کرمان و خراسان رضوی دو کارگاه آموزشی در این راستا برگزار کرده‌اند.

بهمن آبادی عنوان کرد: آشنایی با دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر و ارتباط بین طراحان و تولیدکنندگان و برندهای مطرح استانی هدف برگزاری کارگاه‌های آموزشی در استان‌های کشور است.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اولین بار در طول دوازده دوره جشنواره مد و لباس فجر می‌باشد که برای این رویداد برنامه‌ریزی شده و با استقبال خوبی نیز روبرو شده است.

بهمن آبادی اظهار کرد: دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس جهت حمایت از طراحان و تولیدکنندگان و ارتقاء جایگاه سبک پوشش ایرانی اسلامی، ۸۰ درصد هزینه شرکت‌کنندگان در کارگاه را خود عهده‌دار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب طراحان و تولیدکنندگان استان نسبت به این کارگاه آموزشی، بوشهر از نظر تعداد شرکت‌کننده جز پنج استان اول کشور قرار دارد.

نماینده دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور خاطرنشان کرد: براساس آمار و با توجه به استعدادهای استان بوشهر در حوزه مد و لباس، امیدواریم کارگاه آموزشی دوم نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha