شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: روز ۹ دی با توجه به پیش زمینه‌هایی که حوادث پس از انتخابات به وجود آورده بود شکل گرفت و یوم الله نامیده شد و برای همیشه در تاریخ ایران خواهد ماند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های حماسه روز نهم دی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: حماسه نهم دی به واقع یوم الله و روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حماسه نهم دی همانند همان یوم الله ماندگار در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که منجر به توطئه افکنی هایی گردید که با هوشمندی و بصیرت ملت ایران این فتنه هم خنثی شد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نمی‌خورند و با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا می کنند هرگز راه را گم نخواهند کرد و دشمنان انقلاب خود را به خوبی می شناسند و همیشه در صحنه و پشتیبان نظام و ولایت می باشند.

وی ادامه داد: بی‌گمان حماسه مردمی ۹ دی ۱۳۸۸ یکی از ایام الله و روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی نشان داد که پای نظام جمهوری اسلامی، حفظ اصول و ارزشهای اسلامی و ولایت فقیه است

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حماسه نهم دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت قلمداد کرد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه استان قزوین در این سالها در برنامه های حماسه نهم دی و دیگر مناسبت ها حضوری فعال داشته و این بار هم با تمام ظرفیت و ضمن گرامیداشت این روز ماندگار در این مراسم شرکت جدی خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha