سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: یگان ویژه در راه اقتدار کشور و استقرار امنیت و مقابله با جریانات انحرافی و فریب خورده دشمن و مزدوران موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در یادواره شهدای یگان ویژه در بوشهر، اظهار داشت: شهید با شهادت خودش بسیاری از مفاهیم و بزرگی ها را تولید می کند.

وی با بیان اینکه شهید با شهادتش برای خود شخصیت آسمانی و عرشی تولید می کند، افزود: برای خانواده اش افتخار تاریخی، برای مملکت اقتدار ملی و برای دین خود عزت می آفریند؛ بنابراین شهید با شهادت خود بسیاری از امور ارزشمند را ایجاد می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مرگ یک حقیقت قطعی است، گفت: مهم ویژگی ارتحال انسان است که به چه صورت از این دنیا می رود؛ نوعی از ارتحال خود زندگانی است و تازه شروع حیات جاودانه متنعم و در نهایت سرور و عرشی و عند ربهم یرزقون است و آن شهادت است.

وی با بیان اینکه همه انسان ها با مرگ عادی تمام می شوند اما شهید با شهادتش حیات را بدون حساب و کتاب اعمال دنیایی در فضایی نورانی و عند بهم یرزقون شروع می کند، ادامه داد: حیات ما در دنیا لحظه لحظه می‌راندن عمر است اما شهید با شهادت خود حیات و عمر جاودانه عرشی پر از نعمات را می خرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتحال بدون شهادت در دنیا ضرر است لذا شهدا ثروتمندترین و عاقل ترین و سعادتمندترین و با کیاست ترین افراد هستند.

وی با بیان اینکه شهید برای خانواده خود افتخار برای مملکتش اقتدار می آفریند و دین را عزیز می کند، افزود: یگان ویژه در این استان ۲۵ شهید و در کشور بیش از هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: یگان ویژه در راه اقتدار کشور و استقرار امنیت و مقابله با جریانات انحرافی و فریب خورده دشمن و مزدوران موفق بوده است که چنین شهدایی داشته و چقدر روحیه شهادت طلبی در این نیرو وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha