شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار باقری

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بر مردمی برگزار شدن برنامه های یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی که دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران اسلامی است،افزود:مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی اوج ولایتمداری و بصیرت همه جانبه خود را در دفاع اهداف اسلام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه حماسه یوم الله ۹ دی حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود،اظهار داشت:دریوم الله ۹ دی سه کلمه ولایت، مردم و سرباز ولایت بودن برجسته و مشهود است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی برای دفاع و پاسداشت اهداف انقلاب به خیابان ها آمده و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند،خاطر نشان کرد:مردم انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی در ۴۴ سال عمر انقلاب همواره هوشمندانه در صحنه بوده و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب را خاموش نموده اند.

سردار باقری گفت: یوم الله ۹ دی حضور مردم در صحنه و لبیک گفتن آنها به ندای رهبری بود.

وی در پایان بر مردمی کردن برگزار شدن برنامه‌های حماسه یوم الله ۹ دی تأکید و خاطر نشان کرد: برنامه های دهه بصیرت باید به طور کامل به مردم واگذار شود و حضور مردم به صورت خودجوش در اجرای این برنامه ها مشهود باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha