یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در سطح ادارات کردستان با موضوع بصیرت، فتنه و پیوست مسئله فلسطین، غزه و مقاومت و برگزاری مراسم محوری و عمومی یوم الله نهم دی در ۵۰ نقطه سراسر این استان از مهمترین برنامه‌های این روز است.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۹ دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: صدها برنامه اجرایی، تبیینی و فرهنگی برای این روز در سطح استان برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، افزود: برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در سطح ادارات کردستان با موضوع بصیرت، فتنه و پیوست مسئله فلسطین، غزه و مقاومت و برگزاری مراسم محوری و عمومی یوم الله نهم دی در ۵۰ نقطه سراسر استان از مهمترین برنامه‌های این روز است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای در حوزه بازشناسی ابعاد حماسه نهم دی ماه، گفت: اجرای برنامه‌های تخصصی با حضور کارشناسان خبره استانی در صدا و سیما، تجلیل از شهدای شاخص فتنه ۸۸، برگزاری همایش بصیرتی علمای اهل سنت و تشیع در ایام هفته بصیرت، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، عکس و کتاب و برگزاری همایش‌های شعر در سطح استان از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: تجلیل از چهره‌های ویژه جهاد تبیین، برگزاری مراسم زنگ بصیرت در مدارس استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر توسط اعضای ستاد برگزاری یوم الله نهم دی ماه در استان کردستان برنامه‌ریزی شده و به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha