سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام حسنی اردبیل

حوزه/آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها روز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، امروز در نشست خبری اظهار داشت: مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه‌ رهبر معظّم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.

وی افزود: هر کتاب از این مجموعه شامل ۱۰ فصل است و موضوع‌های گسترده‌ای شامل ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام حسنی، با اشاره به طرح زیبای جلد این کتاب‌ها، تأکید کرد: با هنرنمایی هنرمندان جلد این کتاب‌ها به شکل متفاوت و به زیباترین شکل طراحی شده‌اند و جذابی خاصی را به این مجموعه ارزشمند داده‌اند.

وی از کلیه اساتید و دانشجویان دعوت کرد با این آثار پر محتوا ارتباط برقرار کرده و نسبت به مطالعه آن اقدام کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha