یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: ۹ دی روز تجلی دست قدرت الهی در حمایت از انقلاب اسلامی و ملت ایران و مقابله‌ با توطئه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت که در دفتر امام‌جمعه شهرستان دشتی برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی یک روز تاریخ‌ساز است، به همین دلیل باید برای همیشه در یادها باقی بماند و فراموش نشود.

وی بیان کرد: ۹ دی روز تجلی دست قدرت الهی در حمایت از انقلاب اسلامی و ملت ایران و مقابله‌ با توطئه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه خورموج ابراز کرد: ملت ایران با حضور خود در حماسه ۹ دی خط بطلان بر فتنه‌های دشمنان کشیده و ثابت کردند همچنان پایبند عهد و پیمان خود با انقلاب و رهبری هستند.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: امسال حماسه ۹ دی با حوادث فلسطین و غزه تقارن یافته، رژیم صهیونیستی از جریان مقاومت ضربه‌ای غیر قابل ترمیم خورده، لذا برای جبران شکست ذلت بار خود، زنان و کودکان را قتل عام می‌کند و مجامع بین المللی نیز در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

امام جمعه خورموج با اشاره به اینکه ۱۳ دی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است، گفت: امروز پیشرفت مقاومت و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نتیجه مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر دَم از حقوق بشر می‌زنند، در حالی که از قاتل کودکان شیر خواره و مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha