سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدعلی حسینی نیا

حوزه/ فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر با تأکید بر اینکه یادواره شهدا بالاترین رویداد فرهنگی شهرستان است، گفت: در روزهای منتهی به برگزاری یادواره شهدای شهرستان، با استفاده از ظرفیت مردم و گروه‌های جهادی موکب‌هایی در سطح شهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیّر، اظهار داشت: اجرای کار فرهنگی سختی‌های خود را دارد و گاهی اوقات نتیجه کار به چشم نمی‌آید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان در هفته جاری، گفت: در امتداد یادواره شهدای شهرستان در طول سال یادواره شهدای محله، شهدای دانش آموز و فرهنگی، شهدای روحانیت، یادواره‌های خانگی و راهیان نور برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین ماموریت ما معرفی شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم آنها است، عنوان کرد: در روزهای منتهی به برگزاری یادواره شهدای شهرستان، با استفاده از ظرفیت مردم و گروه‌های جهادی موکب‌هایی در سطح شهر راه اندازی می‌شود.

حسینی‌نیا با تأکید بر اینکه یادواره شهدا بالاترین رویداد فرهنگی شهرستان است، ادامه داد: یادواره سرداران و ۱۱۸ شهید و ۱۳ شهید گمنام شهرستان دیر و بزرگداشت شهدای جهادگر شهرستان با سخنرانی سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و با حضور پیکر مطهر شهید گمنام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از امروز ضمن دیدار با خانواده معظم ۱۲۰ شهید شهرستان، دعوتنامه یادواره به همراه قاب عکس شهید به صورت حضوری تقدیم آنها می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر با اعلام اینکه مرکز آرشیو دفاع مقدس شهرستان دیر در سطح کشور بی‌نظیر است، گفت: در این مرکز آرشیو، اسناد و مدارک و اطلاعات هر شهید در قالب آلبوم‌های جداگانه نگه‌داری می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون نقاشی دیجیتال ۴۶ شهید شهرستان انجام شده و برای تکمیل این کار برای سایر شهدا نیازمند همکاری شهرداران و دهیاران هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha