شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه استان مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مهم‌ترین مسئولیت مدیریت حوزه‌های علمیه این است که حوزه علمیه را انقلابی و در خط ولایت و حمایت از رهبری نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه استان (تکریم حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح و معارفه حجت الاسلام والمسلمین صدرالله اسماعیل زاده) با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، اظهار کرد: ایام را که هنوز عطر و بوی فاطمیه دارد، سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و مناسبت‌های پیش رو را گرامی می‌داریم.

وی ضمن تقدیر از تلاش و توفیقات حجت‌الاسلام فلاح و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام اسماعیل زاده، افزود: افق پیش روی مدیریت جدید حوزه علمیه افقی امیدوارکننده‌تر است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: قرآن مجید به ما یاد داده که پست و مقام دست به دست شده و این اخلاص است که خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کارکرد اصلی حوزه علمیه احیای امر اهل بیت (ع) است و در کنار علم آموزی، یکی از مصادیق امر اهل بیت (ع) ولایت، امامت و حکومت است.

امام جمعه ساری ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) خودش را فدای امامت و ولایت کرد که مهمترین مورد از احیای امر اهل بیت (ع) است، تمام حوزه‌های علمیه از مدرسین، طلاب و مراجع دینی امروز باید در کنار ولایت، حامی ولایت و در کنار رهبری باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی اظهار کرد: خطر تفکیک دین و دنیا، دین و سیاست و سکولاریزه شدن، حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند اینکه جامعه در مقابل ولایت بی تفاوت و ساکت باشد خطرناک است.

وی بیان کرد: مهمترین مسئولیت مدیریت حوزه علمیه این است که حوزه علمیه را انقلابی و در خط ولایت و حمایت از پرچم‌دار موجود حضرت رهبر عزیزمان آیت الله العظمی امام خامنه ای (ع) نگهدارد و در این راستا تلاش کند.

امام جمعه ساری یادآور شد: دشمنان قطعا برنامه‌هایی برای حوزه علمیه دارند و داشتند یکی جدا کردن حوزه از خط سیاست است که حواسمان باید جمع باشد؛ مدیریت جدید حوزه استان باید حوزه را در خط ولایت مدیریت کند و اینجا هیچ شوخی‌بردار نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: امیدواریم همه مسئولان و مدیران با حوزه علمیه همکاری لازم را داشته باشند تا حوزه علمیه در تراز مازندران باشد. این استان، استانی بسیار مهم است، امیدواریم سربازی اسلام، دین، مردم و طلاب را بهتر از گذشته انجام بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha