یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام هادی صالحی

حوزه/ حجت الاسلام صالحی گفت: بر اساس اعتراف برخی از سیاستمداران اسرائیلی، امروز صهیونیست‌ها در مقابل نیروهای حماس نه تنها دچار تزلزل شده‌اند بلکه در جبهه‌های دیگر نیز با یک ضعف بزرگ روبرو شده‌اند و این اعترافات نشان می‌دهد که اسرائیلی‌ها دیگر توانی برای تجاوزگری و جنگ در مقابل نیروهای مقاومت ندارند.

حجت الاسلام هادی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن محکوم کردن ترور شهید سردار موسوی توسط عوامل صهیونیستی، اظهار داشت: این روزها بدترین روزهای تاریخ برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کردستان افزود: از شواهد و قرائن به خوبی هویداست که عمر سیاسی رژیم جعلی اسرائیل به سرعت در حال به پایان رسیدن است.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: بر اساس اعتراف برخی از سیاستمداران اسرائیلی، امروز صهیونیست‌ها در مقابل نیروهای حماس نه تنها دچار تزلزل شده‌اند بلکه در جبهه‌های دیگر نیز با یک ضعف بزرگ روبرو شده‌اند و این اعترافات نشان می‌دهد که اسرائیلی‌ها دیگر توانی برای تجاوزگری و جنگ در مقابل نیروهای مقاومت ندارند، زیرا اکنون جبهه‌های تازه‌ای علیه این نظام کودک کش ایجاد شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کردستان، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با دستان خود و با سیاست ابلهانه خود در چاله بزرگی افتاده است که هرگز نمی‌تواند خود را از آن بیرون بکشد، بنابراین با توسل و استمداد از یاران و همدستان خود به‌دنبال خروج از این چاله بزرگ سیاسی و نظامی است، ولی حقیقت این است که رژیم صهیونیستی دیگر آن رژیم سابق نخواهد شد و وعده الهی در حال محقق شدن می‌باشد.

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: صهیونیست‌ها گمان می‌کردند با یک حمله چند ساعته یا چند روزه می‌توانند جریان مقاومت در غزه و فلسطین را سرکوب کنند، ولی اکنون خود را در یک باتلاق بزرگ می‌بینند که بی شک خروج از آن، برای آنها امری محال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha