دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه امروز دست نیاز کشورهای مختلف برای خرید تجهیزات دفاعی جمهوری اسلامی دراز است، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها در سایه راهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عصر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، اظهار کرد: افراد حاضر در این جلسه سرمایه‌های ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید گذشته و شیب و فرازهای حوزه‌های علمیه را بدانیم، مطرح کرد: نسل امروز و فردای حوزه باید این سوابق را بدانند که چه بود و چه شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در زمان طاغوت عزاداری‌ها به صورت شبانه و مخفیانه انجام می‌شد، عنوان کرد: جنایتی که زمان طاغوت در مدرسه فیضیه اتفاق افتاده است باید به گوش نسل جدید حوزه برسد.

وی با اشاره به اینکه یک روزی با پاسبان‌ها درب منزل مراجع را می‌بستند، خاطرنشان کرد: امروز فرماندهی کل قوا بر عهده سیدی است که عالم، فقیه و مرجع تقلید شیعیان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه امروز دست نیاز کشورهای مختلف برای خرید تجهیزات دفاعی جمهوری اسلامی دراز است، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها در سایه راهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه داستان غزه داستان فلسطینی‌ها است و ایران دخالت مستقیم در آن ندارد، یادآور شد: امروز فلسطینی‌ها از انقلاب اسلامی درس و الگو گرفتند و یکی از این درس‌ها مقاومت مردم بوده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه یهودی‌ها در کتاب خود آورده‌اند که تمام انسان‌ها به جز یهودیان حیوان هستند، ابراز کرد: رژیم و رئیس جمهور آمریکا قطعا در جنایات رژیم صهیونیستی شریک است و باید روزی محاکمه شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با بانوان یاد کرد و گفت: ایشان در این دیدار تاکید کردند که حجاب برای صیانت از بانوان است نه ایجاد محدودیت برای آن‌ها.

وی با اشاره به مقام زن در اسلام، ابراز کرد: مسئولیت تربیت در خانواده بر عهده مادران است و آنان جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم کسانی هستند که جبهه‌ها حق علیه باطل را پر کردند، اظهار کرد: تا زمانی که این مردم حضور دارند آسیبی این نظام را تهدید نمی‌کند، در مناسبات مختلف از جمله اعتکاف‌ شاهد حضور پرشور این مردم هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha