شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در مدارس حوزه علمیه خواهران ۵ هزار استاد و ۳ هزار کادر فعالیت دارند، اظهار کرد: بی‌توجه نبودن به امور کشور یک اصل در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل عصر امروز در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، اظهار کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران بیش از ۲۷ سال سابقه فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز حوزه علمیه خواهران ۱۸ رشته در سطح سه و ۵ رشته در سطح چهار حوزه دارد، مطرح کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در بعد تبلیغی شبکه تبلیغی را هدایت می‌کنند که حدود ۱۷ هزار نفر در این شبکه‌ فعال هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه از ظرفیت طلاب خواهر فارغ التحصیل شده نیز استفاده شده است، عنوان کرد: این ظرفیت‌های تبلیغی در ایام مختلف از جمله اربعین به خوبی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه در مدارس حوزه علمیه خواهران ۵ هزار استاد و ۳ هزار کادر فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: بی‌توجه نبودن به امور کشور یک اصل در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان اینکه بخش عمده طرح امین را خواهران طلبه شامل می‌شوند، تصریح کرد: خواهران طلبه امروز در پژوهشی، آموزش و تبلیغ سرآمد هستند.

وی اضافه کرد: جامعه مدرسین اگر دامنه جذب را فراتر کند می‌تواند بسیاری از اساتید خواهر را نیز جذب کند تا خواهران طلبه نیز سهمی از این جلسات و نشست‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha