دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری همایش بصیرتی- تربیتی خانوادگی طلاب هجرت اصفهان با حضور ۳۰۰ نفر از مبلغین با موضوع «مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو » خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: براساس روال هر ساله همایش خانوادگی طلاب طرح هجرت استان اصفهان در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را توجه ویژه به خانواده مبلغین خاصه طلاب طرح هجرت دانست و افزود: تکریم خانواده‌های طلاب طرح هجرت که در دوره تبلیغ ایثارگرایانه در کنار همسران خود حضور داشتند، از مهمترین اهداف این قبیل همایش ها در کنار مباحث بصیرتی و آموزشی است .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان اصفهان پیرامون مطالب بیان شده دراین همایش بیان داشت : عرصه تبلیغ گسترده و دارای جوانب متعدد است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار خانواده مبلغین هستند که با از خود گذشتگی همراه مبلغ در شرایط متفاوت حاضر می‌شوند و با همراهی می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر عملکرد مبلغین داشته باشند.

وی متذکر شد:این جلسه در واقع در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و تجلیل از خانواده مبلغین بود، در این همایش توجه به انتخابات پیش رو و مسائل بصیرتی باسخنرانی هادیان سیاسی سپاه مطرح و جُنگ خانوادگی هم ویژه کودکان و نوجوانان خانواده ها اجرا شد.

حجت الاسلام مومنی گفت: توجه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و بی توجهی به حاشیه هایی که ممکن تله هایی برای کم رنگ شدن حضور حداکثری در انتخابات باشد از تاکیدات مطرحی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha