شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به نقده

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: امروز باید ظلم وتعدی  جامعه غرب را به تصویر کشید و تبیین کرد که هویت زن را از بین بردند، ارزش زن را به کالای جنسی  تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی امروز در مراسم تجلیل از فعالین فرهنگی نقده که در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انسان خلیفه و جانشین الهی در روی زمین است و خدای متعال بسیاری از ارزش ها را به زنان داده است و در روایات وارد شده است که " أکثَرُ الخَیرِ فِی‌ النِّساء" «بیشتر خوبی‌ها در زنان است.»

وی ادامه داد: زن محور خلقت انسان است و لذا هم می تواند قوام خانواده و هم قوام جامعه باشد و از بین همه زنان، حضرت زهرا (س) سرور زنان عالم و زن برگزیده است و به قدری این بانوی مجلل ارزش و اهمیت داشت که در جامعه ای که زنان را زنده به گور می کردند، نبی مکرم اسلام تمام قد به احترام حضرت زهرا (س) قیام می کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هیچ مکتبی به غیر از اسلامی از زن به این اندازه با عظمت و کرامت یاد نکرده است و در دین مبین اسلامی نمونه های الگوهای تربیت یافته زنان مثل حضرت زهرا(س)،حضرت زینب(س) وحضرت معصومه(س)... وجود دارد .و کسانی که امروز سنگ دفاع از حقوق زنان را به دروغ به سینه می زنند حتی نمی توانند یک نمونه چنین الگویی را برای زنان معرفی کنند.

وی افزود: امروز باید ظلم و تعدی جامعه غرب را به تصویر کشید و تبیین کرد که هویت زن را از بین بردند، ارزش زن را به کالای جنسی تبدیل کرده اند، در کشورهای غربی و آمریکا وانگلیس و... به فروش زنان به عنوان برده ی جنسی اقدام می کنند، در فرانسه در هرهفته زنان به خاطر آزار و اذیت ها جان خود را از دست می دهند، و ما باید به عنوان مدافعین واقعی زنان این ظلم ها در حق زن را افشا کنیم.

حجت الاسلام امامی گفت: برنامه ریزی نظام سرمایه داری به گونه ای است که زن را به برده و کالای جنسی تبدیل کرده است و این افتضاح به قدری بالا گرفته است که برخی اندیشمندان غربی در اعتراض به عدم رعایت حقوق زنان در غرب کتاب نو شته اند.

وی در پایان بیان داشت: فرزندان فاطمه (س) بودند که بساط داعش و..را جمع کردند و یکی از شاگردان مکتب فاطمی(س) امام خمینی(ره) و حاج قاسم سلیمانی می باشد. و علت این که امروز غرب از زنان به عنوان دستاویزی علیه انقلاب اسلامی استفاده می کند این است که زنان با دیانت و حجاب خود مشت محکمی بر دهان آنها زده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha