یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: هدایت و راهنمایی جامعه به دست طلاب و روحانیون است و ایجاد بصیرت و روشنگری جامعه بر عهده علما است و علما مانند راهنمایانی هستند که دست افراد را می‌گیرند و به مقصد می‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در جمع علماء، طلاب و روحانیون استان زنجان به بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج از آن مردم است و مردم از آن بسیج است و بسیج از مردم برمی‌خیزد و برای مردم کار می‌کند.

وی با بیان اینکه هدایت و راهنمایی جامعه به دست طلاب و روحانیون است، افزود: ایجاد بصیرت و روشنگری جامعه بر عهده علما است و علما مانند راهنمایانی هستند که دست افراد را می‌گیرند و به مقصد می‌رسانند.

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: روحانیت همیشه در صحنه زنده و پویا هستند و جامعه و مردم خود را تنها نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: روحانیت مثل صدر اسلام که پیامبر شمشیر به دست در خط مقدم می‌جنگید هستند و در دفاع مقدس و دفاع از حرم این موضوع را نشان دادن و در حال حاضر نیز این قضیه در جامعه جاری و ساری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار محور اصلی و اساسی انتخابات هستند.

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم این کلام اجرایی شود و اگر بخواهیم راهبردی رهبری در جامعه جاری و ساری شود لازمه آن این است؛ کسانی که تابع ولایت فقیه هستند باید به صحنه بیایند و در این خصوص همفکری و هم افزایی بین روحانیون باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: کشور ما نیاز به مشارکت بالای مردم در انتخابات دارد و لازم است میدان عمل در دست طلاب و علما قرار گیرد و شبهات مردم به درستی پاسخ داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha