یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در پی عملیات تروریستی در کرمان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در پی عملیات تروریستی در کرمان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در نبرد با اسرائیل، به طور قطع زمین کارزار ما کرمان نخواهد بود بلکه تل آویو است.

پیروزی‌های چشمگیر جبهه مقاومت نقش و تاثیر بسزایی بر عاصی شدن رژیم صهیونیستی داشته و اقدام آنها برای اجیر کردن تروریستها جهت انجام ترور کور علیه مردم ایران در سالگرد شهادت حاج قاسم نشانه ضعف، استیصال و درماندگی آنان است.

در این بیانیه تصریح شده برخی حساب های کاربری اسرائیلی از جمله حساب کاربری «حنانیا نفتالی» به صورت تلویحی درباره نقش اسرائیل در این ترور سخن به میان رانده است.

اینگونه اقدامات تروریستی همواره در راستای ایجاد ترس و نارضایتی در فضای جامعه شکل میگیرد و دشمنان انقلاب اسلامی، مردم ایران را نشناخته اند چرا که آنها به آهن آبدیده بخاطر حوادث سخت روزگار مبدل شده اند و در مسیر انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی که در فضای مجازی از کشته شدن مردم در این حمله تروریستی ابراز خوشحالی می‌کنند؛ افراد حقیر و پستی هستند که خصلت‌های اسرائیل کودکش را در خود پرورانده اند.

در پایان تاکید شده که با این حمله تروریستی، مردم عزیز ایران اسلامی باردیگر حس ناامنی و ارزش بالای امنیت را حس کردند و این مهم به خوبی لزوم وجود نیروهای امنیتی و انتظامی برای حفظ امنیت اجتماعی جامعه را نشان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha