دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ملت ما، ملت امام حسین (ع) است و نشان داده که همیشه از ذلت دور می‌باشد بنابراین باید به دشمنان گفت که شهادت برای ما افتخار محسوب می‌شود و هرگز از آن ترسی نداشته و نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در ورزشگاه آزادی شهر سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم در سخنانی ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در کرمان و به شهادت رسیدن جمع زیادی از هموطنان، عنوان کرد: امروز شهادت که به نوعی حاج قاسم سلیمانی طلایه دار و دایه دار آن است موضوع بزرگ و با عزتی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شهیدان افراد خاصی بودند که از عزت و شکوه ویژه‌ای برخوردار بودند و همین امر باعث شد که آنان جان خود را در راه خدا و اسلام فدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: ملت ما، ملت امام حسین (ع) است و نشان داده که همیشه از ذلت دور می‌باشد بنابراین باید به دشمنان گفت که شهادت برای ما افتخار محسوب می‌شود و هرگز از آن ترسی نداشته و نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اخلاص از ویژگی‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی برای این انقلاب و نظام تمام هستی و وجود خود را وقف و ایثار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سردار حاج قاسم سلیمانی میهن پرستی ایشان بود که این ویژگی در نزد همه ما شناخته شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: امروز تمام دنیا به عزت و استقلال ملت ایران غبطه می‌خورند بنابراین باید قدر استقلال خویش را به خوبی بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha