یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام حسن باقری

حوزه/حجت‌الاسلام حسن باقری گفت:همزمان با سراسر کشور، فردا بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه امت اسلامی اردبیل به میدان آمده تا حادثه تروریستی کرمان را محکوم و اعلام انزجار خود را از عاملان و مسببان این حوادث نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان در اردبیل، اظهار کرد: این حرکت نابخردانه نشان داد که دشمنان حتی جرأت مشاهده عاشقان و علاقه‌مندان به مکتب سیدالشهدای مقاومت را ندارند و با هر وسیله‌ای می‌خواهند جلوی مهربانی و محبت امت اسلامی را به سردار دل‌ها بگیرند.

وی تصریح کرد: جنایتی که دیروز در کرمان اتفاق افتاد از جنس کینه‌توزی بدخواهانی بود که نمی‌خواهند ابهت و عظمت امت اسلامی را مشاهده کنند و در این بین تلاششان بر این است تا به هر شکل ممکن از وحدت امت اسلامی و همگرایی آنها انتقام بگیرند.

حجت الاسلام باقری افزود: همزمان با سراسر کشور، فردا بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در شهرهای مختلف استان اردبیل امت اسلامی به میدان آمده تا حادثه تروریستی کرمان را محکوم و اعلام انزجار خود را از عاملان و مسببان این حوادث نشان دهند.

وی گفت: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی در چنین جنایاتی آشکار است و مردم مؤمن و مقاوم ایران می‌دانند که حرکت کور آنها جز استیصال و درماندگی ابرقدرت‌های پوشالی امروز جهان چیزی عاید آنها نخواهد کرد.

باقری خاطرنشان کرد: در اردبیل بعد از اقامه نماز جمعه و نماز عصر، مراسم از میدان مصلی به سمت چهارراه امام برگزار خواهد شد تا نمازگزاران خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا و حرکت‌های ددمنشانه آنها نشان دهند.

وی اضافه کرد: در این خشم امت اسلامی دیگر جایی برای رحم کردن باقی نمی‌ماند و همه منتظرند تا انتقام سخت از عاملان این جنایت گرفته شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha