دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس نهاد معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رکن بنیاد جامعه؛ خانواده و آموزش و پرورش هستند و هر اندازه در محیط مدرسه کار تربیتی انجام شود در دانشگاه درو می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان،حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد معظم رهبری در دانشگاه‌ها، عصر امروز در سی‌امین اجلاس نماز که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه زیباترین نمازها در موسسات عالی و دانشگاهی اقامه می‌شود اظهار داشت:۳ هزار و ۴۰۰ نمازخانه و ۲۸۰ مسجد در دانشگاه‌ها داریم.

رئیس نهاد معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: باید قدر مجاهدت‌های رهبری و ایثار شهدا را بدانیم چرا که بسیاری از دستاوردهای ما در فضای معنوی دانشگاه‌ها مرهون این مجاهدت‌ها است

وی گفت: رکن بنیاد جامعه؛ خانواده و آموزش و پرورش هستند و هر اندازه در محیط مدرسه کار تربیتی انجام شود در دانشگاه درو می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اینکه در کنار این ضرورت‌ها تغییراتی که در فضای ارتباطی جوانان ایجاد شده موجب گردیده روش‌هایی که در گذشته اثرگذار بوده امروز جواب ندهد افزود: در کنار دانشگاه فرهنگیان مجموعه‌های دیگر آموزشی نیز پای کار هستند و تمام این موسسات با آنچه در زمینه امور تربیتی و اعتقادی مدنظر ما است، همکاری می‌کنند.

رئیس نهاد معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر تاسیس نمازخانه در بیمارستان‌ها، افزود: لازم است مجموعه سیاست‌گذار که همان ستاد اقامه نماز است موضوع بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha