دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طالع باقر زاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان

حوزه/ "جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان" ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان، خواستار اشد مجازات برای عاملان آن شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، طالع باقر زاده رهبر "جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان" با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایت تروریستی کرمان و درخواست اعمال اشد مجازات برای عاملان آن نوشت: تروریسم که مصداق بارز ناتوانی و حقارت دشمن است، همواره در جوامع اثر معکوس داشته و به نماد وحدت ملی تبدیل شده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تروریسم مصداق بارز ناتوانی و حقارت دشمن است

تروریسم که مرز نمی‌شناسد و یکی از جنایات جهانی در جهان است، همان گونه که دست خائنانه‌ای است که به سوی وحدت و قدرت یک ملت دراز می‌کند، چهره شیطانی و ضعیف دشمن را منعکس می‌کند. این حزب در تلاش است تا با پنهان کردن وضعیت ناتوان خود با کشتار غیرنظامیان و مردم بی‌گناه، نقشه حیله گر خود را در پشت تروریسم پیاده کند. با این حال، تروریسم همواره در جوامع اثر معکوس داشته و به نماد وحدت ملی تبدیل شده و باعث اعتماد آن در شرایط سخت شده است. همانطور که به مرور زمان پروژه‌های تروریستی دشمن در واقعیت، آذربایجان را به اتحاد قوی‌تر ملتی فراخواند.

در استان کرمان ایران در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی بار دیگر اقدامات تروریستی دشمن به عنوان گامی در جهت ناتوانی و ذلت ملت ایران در برابر قدرتشان رقم خورد. این جنایت باید بدون ابهام محکوم شود و عاملان آن باید به شدت و به اشد، مجازات شوند.

ما در این فاجعه تلخ حمایت خود را از ملت برادر ایران اعلام می‌کنیم و در عین حال برای جان باختگان این حادثه غم انگیز، رحمت الهی و برای مجروحان، شفا و برای خانواده‌های آنان صبر مسئلت داریم.

رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان

حاج طالع باقرزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha