دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: تفسیر کوثر نمونه بهترین تلاش‌های علمی و حوزه علمیه جامعة الکوثر نتیجه تلاش ها و خدمات گرانقدر دینی وی است که در ترویج معارف اهل بیت اطهار (ع) در سطح کشوری و جهانی نقش بسزایی دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن تسلیت از درگذشت روحانی سرشناس پاکستانی اظهار داشت: درگذشت آیت الله محسن علی نجفی عالم بزرگ دینی و مفسر قرآن، برای مردم پاکستان به ویژه شیعیان این کشور ضایعه ای جبران ناپذیر است.
وی در پیام تسلیتی خود افزود: وی روحانی ای برجسته، مبلغی توانا، داعی اتحاد و عالمی فاضل بود. تفسیر کوثر نمونه بهترین تلاش‌های علمی و حوزه علمیه جامعه الکوثر نتیجه تلاش ها و خدمات گرانقدر دینی وی است که در ترویج معارف اهل بیت اطهار (ع) در سطح کشوری و جهانی نقش بسزایی دارد.
رئیس مجلس وحدت مسلمین با اشاره به شخصیت آن مرحوم گفت: وی در در نزد عالمان و دانشمندان اعم از شیعه و سنی، جایگاه فوق العاده ای داشت.
وی در پایان گفت: مردم با درگذشت وی، شخصیت بزرگ فکری و بصیرتی را از دست داده اند. برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha