چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
اجلاس نماز

حوزه/ اجلاس سراسری نماز استان با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با حضور فرماندهان،خلبانان و مهندسین پرواز مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،اجلاس سراسری نماز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان و با حضور فرماندهان،خلبانان و مهندسین پرواز مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان برگزار شد.

اجلاس سراسری نماز استان برگزار شد

حجت الاسلام ابراهیم رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان ظهر امروز در این اجلاس اظهار کرد: نقش نماز در زندگی ما نقش سیاسی و اجتماعی دارد لذا منکرات و بزهکاری در اقامه و اهمیت نماز موثر است.

وی افزود:حفاظت از نماز یعنی بر پایی نماز اول وقت و نیت خالص به قصد قربت ولی آنچه جامعه به آن نیاز دارد، اقامه نماز جماعت است.

اجلاس سراسری نماز استان برگزار شد

درادامه حجت الاسلام رضا کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز تاکید کرد: قرآن کریم می‌فرماید نماز، نمازگزار را از کار زشت و ناپسند بازمی‌دارد و نبی مکرم اسلام (ص) نیز فرمودند اقامه نماز جلوی خطا و فحشا را می‌گیرد.

وی عنوان کرد: اقامه و برپایی نماز حقیقی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند و خداوند متعال در قرآن کریم از بندگانش می‌خواهد تا از جایگاه و ارزش‌های نماز محافظت کنند.

در پایان از تعدادی فرماندهان هوانیروز که درامر ترویج نماز نقش اساسی داشتند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha