یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / روحانیون ومبلغین حوزه علمیه قزوین در مراسم اردوی راهیان پیشرفت

حوزه/ مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: روحانیون و مبلغین رابطان بین مسائل فرهنگی-اجتماعی با دین هستند و شما باید مردم به‌ویژه نسل جوان را با فرهنگ مصرف صحیح انرژی آشنا سازید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، مهندس علی حجتی پور، مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین امروز در مراسم اردوی راهیان پیشرفت شرکت گاز استان قزوین که با حضور روحانیون و مبلغین حوزه علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات شرکت گاز استان قزوین برگزار شد گفت: قزوین ششمین استان صنعتی کشور است و ۳۰ درصد از کل گاز آن به مصرف صنایع و ۷۰ درصد باقیمانده به مصارف خانگی و تجاری می‌رسد.

مهندس حجتی پور خاطرنشان کرد: ایران سومین تولیدکننده گاز جهان و چهارمین مصرف کننده آن است و این ارقام نشان می‌دهد که مصرف گاز در کشور ما بسیار بالاست و نهادینه ساختن کم‌مصرفی و رعایت الگوی مصرف امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷۷ روستای استان گازدار شده، ۹۱ روستای دیگر در مرحله گازرسانی هستند و مجموعاً ۶۳۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است.

وی ادامه داد: فرآیند استخراج و تولید گاز و تبدیل آن به گاز مصرفی فرآیندی سخت و هزینه‌بر است و همه ما باید با مصرف صحیح گاز به این فرآیند سخت و به زحمت متخصصان این حوزه احترام بگذاریم.

وی اظهار کرد: با توجه به توسعه شبکه گاز و استفاده از این نعمت الهی در اقصی نقاط کشور، همچنین تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت برای استمرار پایدار گاز برای ترویج مصرف بهینه، ضرورت دارد، شما روحانیون و مبلغین حوزه علمیه که رابطان بین مسائل فرهنگی و دینی هستید، مردم به ویژه نسل جوان را با فرهنگ مصرف صحیح انرژی آشنا سازید.

مهندس حجتی پور تصریح کرد: جدیتی که مسئولان و مدیریت اجرایی در شرکت گاز استان دارند؛ موجب شده است تا در کنار اجرای قانون، جلب رضایت مردم نیز سرلوحه کار این شرکت باشد.

وی ادامه داد: آب و انرژی از نعمت‌های خداوند است که بشر امروز باید قدردان آن بوده و وظیفه تک‌تک ماست که این داشته‌های ارزشمند را برای نسل‌های آینده حراست نماییم.

روحانیون و مبلغین رابطان فرهنگ و دین در جامعه هستند

روحانیون و مبلغین رابطان فرهنگ و دین در جامعه هستند

روحانیون و مبلغین رابطان فرهنگ و دین در جامعه هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha