یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جامعه روحانیت

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: مبلغین باید به تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رضا زاده سقائی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم گردهمایی روحانیون شیراز همچنان مانند گذشته مایه برکت انقلاب و نظام باشد.

وی در ادامه به ظرفیت های تبلیغی حوزه فارس اشاره و اضافه کرد: مبلغین و اساتید از جمله مبلغین طرح هجرت و طرح امین می توانند از ظرفیت خود که در اختیار حوزه علمیه است استفاده کنند.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور رسالت دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: طلاب مدارس به لحاظ فهم و تشخیص در حوزه مسائل اجتماعی و سیاسی باید توانمند بشوند تا تأثیر اقدامات اجتماعی و سیاسی ایشان ارتقاء پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی آغاز شده و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا این وظیفه را تحقق ببخشیم، مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی اخیر خود با تاکید این موضوع را مطرح کردند که همه کسانی که تریبون دارند باید تبیین و دعوت کنند که مردم مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا زاده افزود: انتخابات این دوره مانند دوره های گذشته اهمیت فراوانی دارد هم برای دوستان و هم برای دشمنان، به ویژه به دلیل اغتشاشات سال گذشته و مسائل امروز بین الملل، به هر حال حمایت توده های مردم از حاکمیت نظام اسلامی به عنوان الگو و الهام بخش جریان مقاومت و جریان تفکر ناب اسلامی بسیار مهم است.

وی گفت: هر چقدر مشارکت عمومی بالاتر باشد در واقع نشان از حمایت عمومی مردم از حاکمیت و نظام است، در حوزه علمیه به تناسب تاکید مقام معظم رهبری، آیت الله اعرافی فرمودند انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha