شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: تبیین این است که هم مشکلات را بگوییم که مردم بدانند، روحانیت از سابق به فکر آنها و همراه مردم بوده است و هم خدمات نظام را بیان کنیم، زحماتی که کشیده می شود نیز باید بگوییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) برگزار شد، عدم اتحاد را ریشه تمام مشکلات دانست و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم زمینه دشمنی و تفرقه را دشمن در میان ما ایجاد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید وسیله دست افراد قرار بگیریم، اضافه کرد: همه باید یک صدای واحد باشیم تا کسی جرات اختلاف افکنی نکند، برخی به دنبال منفعت خود هستند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در واکنش به تخلف برخی از مدیران و حکم های مجموعه قضایی در خصوص آنان عنوان کرد: اگر چیزهایی که گفته می شود حقیقت داشته باشد که باید اعلام تاسف کنیم، اگر نیست چرا مسائل را تبیین نمی کنند، اگر تخلفی اتفاق افتاده باید بیان شود، یا حکم هایی داده می شود که برخی نمی دانند درست است یا خیر، برخی از مسائل آثار سوء در جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری همچنین در واکنش به عدم بارندگی های امسال، گفت: در گذشته چندین بار نماز باران خوانده می شد، اگر نظر علماء باشد ان شاءالله نماز باران طبق روال گذشته به زودی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) خوانده شود.

وی در خصوص انتخابات نیز متذکر شد: مقام معظم رهبری در هیچ زمان اینقدر زود در خصوص انتخابات صحبت نمی کردند اما امسال از ابتدای سال صحبت کردند، ما باید از نظام و رهبری دفاع کنیم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: تبیین این است که هم مشکلات را بگوییم که مردم بدانند، روحانیت از سابق به فکر آنها و همراه مردم بوده است و هم خدمات نظام را بیان کنیم، زحماتی که کشیده می شود نیز باید بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت طبق گذشته در خصوص انتخابات مصداقی وارد نمی شود اما توصیه می کنیم یک صدای واحد از همه نیروهای ارزشی شنیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان، عنوان کرد: عده ای به دنبال بزک کردن اسرائیل هستند هنوز زخمی های داعش در بیمارستان های اسرائیل مداوا می شوند، یکی از علل ماندن نیروهای آمریکا در سوریه برای حفظ و نگهداری باقی مانده های داعش می باشد، چرا عده ای می گویند اگر اسم اسرائیل بیاید جنگ می شود اسرائیل غلط می کند دست از پا خطا کند.

وی با بیان اینکه مطالب و نظرات و دغدغه های مردم باید به مسئولان منتقل شود، گفت: انتقال نکات به مسئولان تکلیف است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: برای تبیین وضعیت کشور و همچنین اهمیت موضوع انتخابات قبل از انتخابات باید اجتماع علما، روحانیون و مبلغین برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha