چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: مردم در حوادث مهم و بزرگ نقش‌آفرین هستند، دشمنان در تلاش هستند مردم را از صحنه خارج کنند و تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف از قبیل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به فضیلت ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب، ماه برآوردن شدن حاجات و ماه بندگی و عبادت و نزدیک‌شدن به پروردگار و ماه استغفار و فرصت خوبی برای تقرب الهی و سبقت‌گرفتن در رفع اختلافات بین افراد جامعه است؛ لذا نباید این فرصت‌ها را به‌رایگان از دست بدهیم و بسوزانیم.

وی ادامه داد: دعای مخصوص ماه رجب، اعتکاف و نماز های این ماه وسیله‌ای است برای این که ما بتوانیم دل‌وجان خود را صفا و طراوتی ببخشیم و انسان با قرارگرفتن در مسیر بخشش و رحمت خدا تمرین بندگی را انجام می‌دهد.

امام جمعه پلدشت در ادامه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: مردم در حوادث مهم و بزرگ نقش‌آفرین هستند و آمریکا و رژیم غاصب در غزه در مقابله با حماس که از حمایت مردمی برخوردار است عاجز شده است و دشمنان در تلاش هستند مردم را از صحنه خارج کنند.

وی افزود: دشمن در حادثه تروریستی کرمان نشان داد که نمی‌تواند مزار شهید حاج‌قاسم را هم تحمل کند و امروز در برابر این دشمن خونخوار اجتماع مردم و حفظ وحدت یک قدرت بسیار بزرگ است و تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف از قبیل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

حجت الاسلام طالبی اضافه کرد: مسئولان باید بدانند، مردم برای نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند؛ مسئولان باید هر چه در توان دارند برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

وی با اشاره به گذشت ۳ ماه از حمله طوفان الاقصی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با همکاری آمریکا با تمام توان خود نتوانستند به اهداف خود برسند و پیروزی نهایی از آن غزه و حماس است و گریه افسران صهیونیستی در فاصله ۵۰ کیلومتری به منطقه درگیری نشان از توخالی بودن اهداف و اراده آنهاست.

امام جمعه پلدشت در ادامه با اشاره به اقدامات یمن در عملیات ضد اسرائیلی افزود: عملیات دریایی یمن خسارت سنگینی به رژیم غاصب، آمریکا و هم‌پیمانانش وارد کرد و ملت یمن پاسخ سخت و کوبنده‌ای به دشمنان می‌دهند و این جنایت دیشب اتحاد شوم خونخواران، بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و هر رای که به صندوق انداخته می شود در واقع تیری بر قلب دشمن است و انتخابات یکی از مهم ترین مولفه های انقلاب است؛ اگر به کشور و نظام اعتقاد داریم باید در پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشیم و افرادی که رای نمی دهند در واقع به خود خیانت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha