یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی،ترویج بی حجابی و هنجارشکنی را از حربه ها و توطئه های دشمن دانست و گفت: اگر در سایه شوم بی‌حجابی و ولنگاری مقابله نکنیم و خنثی شدیم منجر به آسیب‌های بسیاری خواهد شد که بعد جبران آن سخت می شود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد شنبه شب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با موضوع حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران انسان شایسته به ثمر نشسته که مرهون زحمات اولیای الهی است. همان انقلابی که امروز جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به طراحی نقشه های دشمن اشاره کرد و گفت: توطئه‌های سنگینی تاکنون طراحی شده که به عنایت الهی و منویات رهبری، دشمنان به نتیجه نرسیده و شکوه نظام ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در مقابله با توطئه های دشمن باید برنامه ریزی کرد که عمده برنامه‌های دشمن برای آ سیب رساندن به جامعه اسلامی حول دو محور بوده یکی برنامه‌های اقتصادی و یکی هم مسئله اخلاقی و فرهنگی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی،ترویج بی حجابی و هنجارشکنی را از حربه ها و توطئه های دشمن دانست و گفت: اگر در سایه شوم بی‌حجابی و ولنگاری مقابله نکنیم و خنثی شدیم منجر به آسیب‌های بسیاری خواهد شد که بعد جبران آن سخت می شود.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از بروز بدحجابی، ولنگاری‌ و بداخلاقی‌ها در جامعه، بیان کرد: باید در این مسیر تدبیر داشته باشیم اجازه ندهیم ولنگاری بر جامعه حاکم شود.

امام جمعه یاسوج تصریح نمود: تذکر لسانی بازدارنده است و در متروی تهران گفته می‌شود آثار 85درصدی داشت. احساس می‌شود هیچ گونه تذکری در سطح استان صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عمل کردنی است، گفتنی و شنیدنی نیست و اگر ما اینجا بشینیم جلسه پشت جلسه ولی در میدان و موقع نیاز کاری نکنیم. این جلسات هیچ فایده‌ای ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ابراز کرد: بد پوشش‌ها نسبت به جمعیت استان اندک هستند اما اگر جلوگیری نشود وضعیت فرق می‌کند، ظرفیت را دستخوش تعداد اندک قرار ندهیم.

وی به یک مورد تذکر لسانی خود به دختران بدحجاب اشاره کرد و گفت: نوع برخورد آن دختران و دیگران که متوجه تذکر ما شدند نشان می‌دهد جامعه ما تذکر می‌پذیرد اما گاها به هر دلیلی وظیفه خودمان را فراموش کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: اصناف نسبت به پوشش طبق دستورالعمل ابلاغی به دستگاه صنعت،معدن و تجارت اهتمام داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha