دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج بیان داشت: دشمن از حدود یکسال گذشته تمام قدرت خود را بکار گرفته تا مردم صحنه انتخابات ۱۱ اسفند را خالی کنند اما به لطف الهی مردم بصیر و آگاه ما دشمن را نامید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج، شامگاه شنبه در مراسم جشن ولادت باسعادت امام محمد باقر(ع) در مسجد امام محمد باقر (ع) در محله دشتی های خورموج اظهار داشت: در روایات آمده است که این سه ماه رجب، شعبان و رمضان، از همه ماه های سال برتر هستند، در بین این سه ماه، ماه رجب ممتاز است.

وی بیان داشت: ماه رجب متعلق به مهمان های خصوصی خداوند و کسانی است که توفیق دارند از این ماه استفاده کنند و سر این سفره بنشینند.

امام جمعه خورموج گفت: بنابر روایات ما، پرچم انقلاب اسلامی نهایتا به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام زاهددوست اظهار داشت: عوامل محدثه انقلاب ایمان به خدا، حضور مردم در صحنه و اطاعت از رهبری و امام بود و برای بقا و تداوم انقلاب هم باید این سه عامل تقویت کنیم و با وجود همه مشکلات در صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر باشیم.

امام جمعه خورموج بیان داشت: دشمن از حدود یکسال گذشته تمام قدرت خود را بکار گرفته تا مردم صحنه انتخابات ۱۱ اسفند را خالی کنند، اما به لطف الهی مردم بصیر و آگاه ما دشمن را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha