پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: یکی از پروژه های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحول در عرصه مدیریت اجتماعی کشور است و طرح محله اسلامی یکی از آن سازو کارهای این برنامه وسیع است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در حاشیه نشست شورای عالی تحول محلات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحول در عرصه مدیریت اجتماعی کشور است و طرح محله اسلامی یکی از آن سازو کارهای این برنامه وسیع است.

وی افزود: این طرح بسیار کار بزرگی است، چون انسان در محله زندگی می کند و خانه و زندگی انسان در یک جغرافیای نزدیک به عنوان محله است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه اگر محله اسلامی باشد بسیاری از امور دیگر حتی خانه و خانواده هم اسلامی می شود، ادامه داد: در فضای ملی بویژه استان بوشهر در این زمینه برنامه ریزی بسیار مناسبی شده است و جلسه استانی و شهرستانی بصورت ارتباط تصویری برگزار شد.

وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی قوی، مدیریت کارآمد و نظارت بهینه و بازتولید پروژه ها به شکل فعال بتوانیم محله های اسلامی مورد نظر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری داشته باشیم و فضا برای تربیت کودک و نوجوان و جوان به شکل صحیح طراحی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha