پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نشست شورای ترویج فرهنگ و شهادت

حوزه/ مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: لازم است از خانواده های شهدا و ایثارگران که دارای تخصص و تجربه هستند برای پست‌های مدیریتی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست شورای ترویج فرهنگ و شهادت با حضور رحیمی فرماندار بوشهر، احمدی معاون مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور، دشتی مشاور امور ایثارگران استاندار بوشهر و فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل در ادارات شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

فرماندار بوشهر با تبریک و تقدیر تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق با موشک های بالستیک و موشک باران محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر به ویژه داعش، در سرزمین های اشغالی سوریه و پاکستان توسط سپاه پاسداران، نشانه توانمندی و اقتدار دفاعی و نظامی ایران اسلامی است.

صالح رحیمی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کنند و خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این مهم نقش بزرگی دارند.

احمدی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور نیز در این جلسه ابراز داشت: استان بوشهر استان شهیدپروری هست و شهیدان زیادی تقدیم نظام و انقلاب کرده است و ما مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و وظیفه همه ما است که بیش از پیش از این عزیزان قدردانی و تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: لازم است از خانواده های شهدا و ایثارگران که دارای تخصص و تجربه هستند برای پست‌های مدیریتی استفاده کنیم.

در این جلسه کارکنان ایثارگر مسائل و مشکلات خود را مطرح و مشاور وزیر در امور ایثارگران به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha