شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

 حوزه/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: وحدت کلمه مردم به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رمز شکست طاغوت بود و بر این اساس نقش مردم در صنوف و مشاغل مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی باید به نسل کنونی بیان شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، در نشست کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: وحدت کلمه مردم به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رمز شکست طاغوت بود و بر این اساس نقش مردم در صنوف و مشاغل مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی باید به نسل کنونی بیان شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر نقش جهاد تبیین در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، افزود: این موضوع در برنامه های دهه فجر توسط کمیته های مختلف مورد توجه قرار گرفته است که نتایج آن می تواند در شرکت گسترده تر مردم در پای صندوق های رأی مؤثر باشد.

حجت الاسلام اسکندری تاکید کرد: اطلاعات طرح های آماده شده برای افتتاح در دهه فجر به خصوص طرح های عمرانی در اختیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رسانه ها قرار گیرد تا خدمات ادارات مختلف نظام به مردم اطلاع رسانی و خبررسانی شود.

وی افزود: کمیته ها و ادارات عضو ستاد دهه فجر نیز نسبت به عملکردشان ارزیابی خواهند شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از برنامه های مهم ایام الله دهه فجر که هنوز جمع بندی و نهایی نشده است، گفت: تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی روز ۱۲ بهمن در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز از مهمترین برنامه های امسال است.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی جدیدی همراه خواهد بود از جمله اینکه عملکرد ادارات در طول مسیر راهپیمایی با برپایی غرفه هایی به مردم اطلاع رسانی می شود که البته جانمایی غرفه ها باید از اکنون در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام اسکندری افزود: زنگ انقلاب در یازده بهمن، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های مختلف، افتتاح یا کلنگ زنی طرح های متنوع، اجرای برنامه های شهری و روستایی عناوین کلی برنامه ها است که در جلسه نهایی ارایه می شود.

وی خاطرنشان کرد: بُعد مردمی و انتقال وقایع انقلاب به نسل نوجوان و جوان از اهداف اصلی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری خواهد بود تا نسل جدید نسبت به فداکاری ها و از جان گذشتگی های پدران و مادران خود در پیروزی انقلاب اسلامی آگاهی بیشتری پیدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha