شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمدرضا حیدری 

حوزه/ یکی از مطالبات مقام معظم رهبری تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات ایشان برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اعلام این خبر گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات ایشان برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کرسی های تلاوت قرآن کریم تاکنون به همت کانون های فرهنگی هنری بچه های آسمان، فاطمیه و امام مهدی(عج) برگزار شده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد استان قم، تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم، جلسات خانگی تلاوت قرآن همراه با تفسیر و ترجمه در کانون های مساجد استان به ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم افزود: در استان قم نیز با همکاری کانون های فرهنگی هنری و ارکان مساجد، پایگاه های قرآنی راه اندازی شده اند و در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی های تلاوت قرآن کریم را با حضور قاریان برجسته و ممتاز ملی و بین المللی برگزار می شود.

وی در پایان گفت: با برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم زمینه پیوند محکم تر و انس بیش از پیش مردم با کلام وحی فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha