دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام میر عباس زاده

حوزه / حجت‌الاسلام‌ میرعباس‌زاده گفت: کانون پرورش فکری از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است و سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی و هنری درواقع سرمایه‌گذاری برای ساختن آینده‌ای بهتر در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم میرعباس‌زاده دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، اظهار داشت: کانون پرورش فکری از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است و سرمایه‌گذاری در مراکز فرهنگی و هنری درواقع سرمایه‌گذاری برای ساختن آینده‌ای بهتر در این کشور است.

حجت‌الاسلام‌ میرعباس‌زاده با اشاره به اینکه تربیت و شکل‌گیری شخصیت از دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود، تصریح کرد: باید کودکان را با مفاهیم امربه‌معروف و نهی از منکر آشنا کنیم تا با تبیین این امر مهم، استعدادهای بالقوه به توانمندی‌های مثبت و اثرگذار در جامعه تبدیل شود.

وی تغییر نگرش به اجرای «فریضتین» و تبیین مصادیق آن را از رویکردهای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد و گفت: بیشترین حوزه فعالیت این ستاد در ارتباط با مسئولان جامعه است چراکه اگر آن‌ها وظایف خود را به شکل مطلوب ارائه کنند، با رفع بسیاری از آسیب‌ها، رضایتمندی عمومی حاصل خواهد شد.

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز با اشاره بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌های اسلامی، عنوان کرد: باتربیت دینی فرزندان و نسل جدید جامعه، همه از ثمره‌ این اقدام بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعالیم اسلامی باید در جامعه اجرا شود، اظهار کرد: کاستن از ناهنجاری‌های فرهنگی اجتماعی که از پیامدهای تربیت صحیح بر مبنای آموزه‌های اسلامی است، زمانی به وقوع می‌پیوندد که خودمان در انجام دستورات الهی، عامل به عمل باشیم.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری استان به انجام فعالیت‌های دینی نگاه ویژه و جدی دارد و در این راستا کارگاه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را به‌صورت رایگان برگزار می‌کند.

شایان‌ذکر است در پایان این نشست با ابلاغ حکم مسئولیت، اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان اردبیل معرفی شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha