چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست

حوزه/رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: این استان همیشه درصد بالایی از مشارکت در انتخابات داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام ناصر مصباح رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسبت به جمعیت دانش‌آموزی دومین استان در استقبال از مسابقات قرآنی و نماز هستیم.

رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با هدف توسعه خدمات فرهنگی کارگاه توانمندسازی مربیان و معلمان برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر لازم است در مرحله اول معروف شناسی و منکرشناسی شود، گفت: پس از احصای منکر و معروف با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آن اقدام شود.

حجت الاسلام مصباح مهمترین معروف را توصیه به نماز دانست و افزود: متأسفانه با منکر فراموشی و کم توجهی به نماز مواجه هستیم.

وی با اشاره به منشأ بروز منکرات عامل بسیاری از آسیب‌ها را وضعیت معیشتی خواند و تصریح کرد: وضعیت اقتصادی بغرنج مردم منجر به آسیب و معضل اجتماعی می‌شود.

حجت الاسلام مصباح با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در ارائه خدمات به مردم گفت: بانک ها تسهیلات را قفل کرده‌اند و حتی وام با بهره ۲۳درصد اکنون پرداخت نمی‌شود.

وی ادامه داد: برخی ادارات هم خدمات رسانی نمی کنند به عنوان مثال در خلف‌آباد ۳۰۰خانوار درگیر بهسازی یک خیابان هستند و مسئولین پاسخگوی مردم نیستند.

حجت الاسلام مصباح رشوه‌خواری را از دیگر منکرات جامعه برشمرد و بیان کرد: باید نسل نوجوان و جوان را به مساجد پیوند دهیم.

رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشارکت در انتخابات هم گفت: این استان همیشه درصد بالایی از مشارکت در انتخابات داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha