یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در نقدها باید به نکات تخصصی و کارشناسی توجه شود، گفت: این فرهنگ باید در فضای سیاسی و مسئولان کشور ترویج پیدا کند که نقدها بر اساس مسائل کارشناسی و تخصصی باشد، البته این مطلب نفی وجود نقد کارشناسی نیست اما نیازمند توجه بیشتر در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه گاهی از موارد فعالیت‌ها و اقدامات در دستگاه‌ها انجام می‌شود، اما نتیجه مطلوب کسب نمی‌شود، اظهار داشت: در عرصه مدیریت باید به درستی تشخیص دهیم از کجا می‌توانیم به موفق دست پیدا کنیم و به چه طریق پیشرفت‌ها محقق می‌شود که متاسفانه گاهی از موارد کم‌تر به این مسائل توجه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه انجام مطالعات و آشنایی با علم روز یکی از ضرورت‌ها است، گفت: پایه و اساس دنیای امروز، مباحث فناوری اطلاعات است و توجه به این اصل در فعالیت‌ها از موضوعاتی است که باید به صورت ویژه مد نظر مسئولان و متولیان قرار گیرد.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در نقدها باید به نکات تخصصی و کارشناسی توجه شود، اظهار کرد: این فرهنگ باید در فضای سیاسی و مسئولان کشور ترویج پیدا کند که نقدها بر اساس مسائل کارشناسی و تخصصی باشد، البته این مطلب نفی وجود نقد کارشناسی نیست اما نیازمند توجه بیشتر در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: همه مجموعه‌ها شاید اسم‌ها و عناوین متفاوت باشد، اما در اصل یک مجموعه هستیم و موفقیت یک مجموعه یعنی فقط همه دستگاه‌ها و کشور.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه نیازمند اصلاح برخی ساختارها در عرصه مدیریتی هستیم، خاطرنشان کرد: برای اینکه شاهد تحول مدیریتی باشیم، باید اقدام به اصلاح برخی ساختارهای جزئی نگر که اجازه فعالیت به مدیران را نمی‌دهد، کنیم.

وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت نیروهای شرکتی در مجموعه مخابرات شد و گفت: مشکل تبدیل وضعیت‌ها و استخدام‌ها مسئله‌ای در سطح ملی است که نیازمند توجه مسئولان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، یادآور شد: انجام تبدیل وضعیت‌ها کار درستی بود که متاسفانه نافص انجام شد و این مشکل باعث ایجاد احساس تبعیض در جامعه شده و باید بر رفع این دغدغه جدی کارکنان، اقدامات لازم انجام شود.

در شروع این جلسه نیز مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه در عرصه‌های خدمت رسانی به مخاطبان خود پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha