دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار خرم نیا

حوزه/ خرم نیا گفت: رهبر انقلاب در خصوص انتخابات بر حضور حداکثری مردم تاکید دارند و حذف مردم نقشه دشمن است و یکی از راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم می باشد و وظیفه نخبگان انقلاب اسلامی، معرفی جریان ها و افراد سالم و انقلابی است و دشمن تلاش دارد مظلوم و حامی انقلاب را از صحنه خارج کرده و افراد حاشیه دار و فساد زا را روی کار بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار مسعود خرم نیا شامگاه دوشنبه در همایش حضور حداکثری در انتخابات که در مسجد رضا آباد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جبهه استکبار تمام قدرت خویش را برای شکست جبهه مقاومت که علمدار آن در ایران رهبر معظم انقلاب اسلامی است، به کار بسته است و یکی از مهم ترین نقشه آن‌ها برای رسیدن به هدف، انتخابات است و حضور حداکثری مردم همه نقشه های دشمن را خنثی کرده و قدرت و اقتدار ملی را رقم خواهد زد.

وی افزود: اگر مردم پشت امام حرکت کنند، مولفه‌های اقتدار ملی را رقم می زنند و امروز موضوعی که در یمن استکبار را به تزلزل انداخته، رهبری یمن و تبعیت مردم است و بعد از صد موشکی که استکبار جمعه گذشته به یمن زد، مردم به صحنه آمده و از مقاومت حمایت کردند و همین حضور، موجب عقب نشینی دشمن شد و اقتدار ملی آن ها را رقم زد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی با بیان این که دشمن به دنبال این است که بین حاکمیت، رهبر و مردم فاصله بیندازد و مردم را در دریای ناامیدی غرق کند، اضافه کرد: امروز راهبرد دشمن در جنگ شناختی مخفی کردن موفقیت های جمهوری اسلامی است و تلاش دارد ناکارآمدی‌ها را با ضریب های بالا نشان دهد و در مقابل، پیشرفت های دشمنان نظام را زیاد جلوه دهد که برخی از این‌ها صرفا تصورات ذهنی است و واقعیت ندارد و برخی ها هم واقعیت دارد. و باید این موفقیت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف به مردم بیان شود.

وی ادامه داد: وقتی حکومت ایران به سمت مبارزه فساد می رود دشمن آن فساد را به همه مسئولین تسری می دهد و دشمن در اغتشاشات سال گذشته هم به دنبال کشته سازی بود و مدام در افواه عمومی این پیام را منتشر می کرد که چرا نظام به دست نیروهای نظامی اسلحه نمی دهد! دشمنان تلاش می کنند روحانیت را منزوی کنند و لذا دیدیم سال گذشته در این راستا عمامه برخی روحانیون را می انداختند.

خرم نیا عنوان داشت: یکی از راهبردهای دشمن انتخاب افراد ناکارآمد است تا با این طریق بتواند مجلس را ناکارآمد جلوه دهد. آن‌ها تلاش دارند فساد مسئول منتخب مردم را به حساب نظام بگذارند تا این‌گونه وانمود کنند که اشکال در سیستم است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در خصوص انتخابات بر حضور حداکثری مردم تاکید دارند و حذف مردم نقشه دشمن است و یکی از راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در مردم می باشد و وظیفه نخبگان انقلاب اسلامی، معرفی جریان ها و افراد سالم و انقلابی است و دشمن تلاش دارد مظلوم و حامی انقلاب را از صحنه خارج کرده و افراد حاشیه دار و فساد زا را روی کار بیاورد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی افزود: خلوت شدن شعبه های اخذ رأی از راهبردهای دشمن است و قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و عزت ملی از مولفه های قدرت ملی است که اقتدار ملی را رقم می زند و در اثر انتخاب احساسی و متاثر از فضای تبلیغی و رسانه ای و اغوا کننده برخی از ادوار، آذربایجان غربی در بسیاری از شاخص ها عقب مانده و اگر این پیشرفت استان آذربایجان‌غربی را با استان همجوار مقایسه کنیم متوجه این عقب ماندگی خواهیم شد و یکی از مهم ترین دلائل آن در آذربایجان شرقی هم، درک درست خواص آن است که مردم را درست هدایت کردند.

وی گفت: در انتخاب یک نامزد انتخاباتی باید عقبه فکری وتجربه های سیاسی و مدیریتی او مورد بررسی قرار گیرد و همه مردم البته این قدرت را ندارند و باید خواص جامعه به این امر اقدام کرده و مردم را درست هدایت کنند.

خرم نیا عنوان داشت: موجب تاسف و سرافکندگی است که در ارومیه یک پرونده عظیم فساد در سطح ملی و بین المللی مطرح شود و ما چه جوابی به افکار عمومی بدهیم و تقصیر خواص جامعه در این باره چه اندازه است؟ علت بروز فساد در جامعه، قدرت بدون نظارت است و قدرتی که هیچ گونه نظارتی از بالا، پایین و هم سطح نباشد موجب فساد می شود و یکی از این ناظرین مردم هستند که در قانون بدان تصریح شده است و در قرآن کریم مسئله نظارت با مشتقات بیش از ۱۲۰ بار ذکر شده است.

وی ادامه داد: فساد اژدهای هفت سر است و اگر در جامعه تولید و بازتولید شود مردم قدرت دفاع خود را از دست می دهند و سخنشان به جایی نمی رسد و لذا خواص جامعه تکالیف شرعی، سیاسی و اجتماعی مردم را نسبت به هنجارها تبیین کنند و تولید این ناهنجارها موجب فرسایش نظام و ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به نظام می شود و این مسائل در شهر ما اتفاق افتاده است .

فرمانده سابق نیروی انتظامی آذربایجان غربی با تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد شهرداری ارومیه، گفت: لازم است از دستگاه قضایی تشکر کنیم که در مقابل فساد بزرگ ایستادند و با شجاعت اجازه ندادند حق مردم و نظام تضییع شود و از سربازان گمنام نیز تشکر می کنیم.

وی در پایان گفت: باید دولت و دستگاه های نظارتی اجازه ندهند دوباره این چنین فسادها بروز و ظهور پیدا کند و از فسادی که رخ داد قلب خانواده های شهدا و دلدادگان نظام جریحه دار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha