شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مولانا حسن ظفر نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ظفر نقوی گفت: حماس حزب نماینده فلسطین است و تمام جهان در کنار حماس ایستاده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ظفر نقوی روحانی پاکستانی در واکنش حمله آمریکا به یمن گفت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل سلسله حملات به مجاهدین حوثی و یمن را فوری متوقف کنند.
وی در ادامه گفت: سلسله اعتراضات و حمایت از آرمان‌های فلسطین ادامه خواهد داشت. حاکمان اسلامی نسبت به این قضیه عاقلانه اقدام کنند و بی تفاوت نباشند. باوجود گذشت ۱۰۰ روز از حملات غزه، مجاهدین فلسطینی، حزب الله و مجاهدین حوثی همچنان با دشمنان در نبرد هستند.
وی در ادامه اظهار داشت‌: حماس حزب نماینده فلسطین است و تمام جهان در کنار حماس ایستاده اند. بلوک مقاومت اسلامی حزب الله، جهاد اسلامی، انصارالله، حشدالشعبی با مردم غزه اعلام همبستگی کردند و اقدامات علیه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را قابل تقدیر دانستند.
وی بیان داشت: ما برای سلامتی مقام معظم رهبری، آیت الله سید علی سیستانی، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله و عبدالملک الحوثی رهبر مجاهدین حوثی و همچنین برای موفقیت مقاومت های اسلامی دعا می کنیم. و همچنین از افرادی که با اقدامات عملی شان باعث شکست قدرت های استکبار جاه طلب شده اند، قدردانی کرده و مراتب سپاس را اعلام می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha