یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه عملکرد یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی است، گفت: یمن به معنای واقعی کلمه وارد صحنه شده و تمرکزش فارغ از همه مسائل سیاسی، بر وظیفه شرعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علامه عبدالله حمود العزی عضو مجمع علمای یمن روز گذشته با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با امام جمعه همدان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی در این دیدار با اشاره به حضور طلاب یمنی در جامعه المصطفی، اظهار داشت: در دورانی که در جامعه المصطفی حضور داشتم، ارتباط خوبی بین طلاب ایرانی و طلاب یمنی وجود داشت.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات مردم یمن، یادآور شد: مردم یمن با تمام وجود در حال مجاهدت و مقاومت هستند و این حضور در بین مردم جهان ستودنی است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه عملکرد یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی است، گفت: یمن به معنای واقعی کلمه وارد صحنه شده و تمرکزش فارغ از همه مسائل سیاسی، بر وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار از عملکرد مردم یمن تعریف و تمجید کردند.

در شروع این دیدار نیز علامه عبدالله حمود العزی عضو مجمع علمای یمن، با اشاره به دوستی و صمیمیتی که بین مردم یمن و مردم ایران حاکم است، حرکت و تلاش مردم یمن را برگرفته از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برادران من در یمن از من خواستند سلام آنها را به شما برسانم، رابطه ایران و یمن برادرانه است.

وی همچنین با اشاره به وقایع اخیر در منطقه، خاطرنشان کرد: اقدام ایران و یمن علیه صهیونیست‌ها درس خوبی برای ترورریست‌های منطقه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha