دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهیان نور

حوزه / حجت الاسلام محسن تیموری با بیان اینکه امسال با همکاری حوزه علمیه برادران استان همدان تعداد ۲۶۰ نفر از طلاب و روحانیون استان در قالب اردوی راهیان نور به منطقه اعزام شده‌اند، گفت: این اردو در قالب یک کاروان و ۶ اتوبوس از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ دی‌ماه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محسن تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور حوزه علمیه استان همدان، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان، اقدام به برگزاری اردوی راهیان نور و زیارت جبهه‌های حق علیه باطل ویژه روحانیون همدانی کرده است.

وی با اشاره به ابعاد و اهداف این حرکت، گفت: در بُُعد اول، با تأمین روحانیون کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات از طریق ایجاد بانک اطلاعاتی روحانیون تبلیغی در سازمان بسیج طلاب استان، توانستیم ظرفیت بسیار خوبی در اختیار مجموعه قرار دهیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان افزود: اعزام طلاب و روحانیون به سرزمین‌های جهاد و رشادت به عنوان زائر طلبه دیگر ابعاد این برنامه بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اعزام طلاب و روحانیون به این سفر علاوه بر رشد معنوی و بصیرتی، این تجربه را در اختیار طلاب قرار می‌دهد که در سفرهایی که به عنوان روحانی کاروان مشرف می‌شوند نیز با محیط، مسیر و خاطرات آشنا باشند و در امر تبلیغ موفقیت بیشتری کسب کنند.

حجت الاسلام تیموری، با بیان اینکه امسال با همکاری حوزه علمیه برادران استان همدان تعداد ۲۶۰نفر از طلاب و روحانیون استان به منطقه اعزام شده‌اند، اظهار کرد: این اردو در قالب یک کاروان و ۶ اتوبوس از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ دی‌ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های طراحی شده برای این اردو، خاطرنشان کرد: بازدید از نمایشگاه پیشرفت‌های هوافضا در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز، موزه و مسجد جامع خرمشهر، یادمان شهدای عملیات کربلای۴، یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای طلائیه، یادمان شهدای هویزه، کانال کمیل، یادمان شهدای فتح المبین و زیارت حضرت دانیال نبی(ع) از برنامه‌های این سفر می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha