چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اسرائیلی ها در یکصد روز اخیر در یک کابوس بسیار بزرگ به سر می‌برند و به دنبال راهی برای فرار از این وضعیت هستند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی رژیم کودک‌کش اسرائیل در دمشق و به شهادت رسیدن مستشاران ایرانی این مهم را به همه جهانیان ثابت کرد که این رژیم سفاک برای رسیدن به مقاصد پلید و شیطانی خود هیچ مرز و محدوده‌ای را نمی شناسد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان افزود: بی‌گمان به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در کشور سوریه یک اقدام کاملاً تروریستی و مغایر با قوانین جنگی و یک عمل ضدانسانی است که به هیچ وجه قابل توجه و دفاع نمی باشد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز اسرائیل سخت‌ترین شرایط تاریخی خود را می‌گذراند، یادآور شد: اسرائیلی ها در یکصد روز اخیر در یک کابوس بسیار بزرگ به سر می‌برند و به دنبال راهی برای فرار از این وضعیت هستند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: ولی بی‌گمان آنان در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و انشاالله به زودی فلسطین دوباره به دست صاحبان اصلی آن یعنی مسلمانان خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha